Saturday 10 May 2014

Cara menggunakan sabun resdung Seri Emas

Sabun Resdung Seri Emas (Sinusitis soap) ini diperbuat dari ekstrak buah delima, 50% madu dan herba terpilih Ia diproses secara tradisional (hand-made) dan dijamin mutu serta kebersihannya. Ia amat sesuai digunakan pada semua peringkat usia.

Cara penggunaan Sabun Seri Emas Gosok sabun Resdung Seri Emas dengan kedua tapak tangan sehingga berbuih. Urut perlahan-lahan ke seluruh muka dan biarkan selama 1 hingga 2 minit. Jangan risau sekiranya muka terasa gatal atau miang kerana ia merupakan proses merawat resdung. Tindak balas ketika menggunakan sabun rawatan resdung Seri Emas seperti keluar lendir melalui hidung adalah kesan dari proses perawatan resdung,dalam 3 hingga 5 hari ia akan kembali normal,begitu juga ketika membiar 1 hingga dua minit dimuka kebiasaan akan berlaku miang atau gatal disekitar muka, mata dan hidung,jangan berhenti menggunakan sabun rawatan resdung Seri Emas, guna sehingga apabila dibiarkan selama 1 hingga 2 minit tak berlaku lagi miang dan kegatalan pada muka. Gunakan pada waktu pagi dan malam untuk dapatkan hasil yang optimum.

Apa yang bakal anda rasai setelah gunakan sabun Seri Emas


Rawatan resdung Duta Seri Emas - Felixia Yeap
Duta Seri Emas - Felixia Yeap

Muka rasa bersih Fresh (boleh sentuh dengan jari pada kulit muka pertama kali menggunakannya.) Bersin pagi terus berkurangan dari hari pertama pakai hingga ke 1 minggu. boleh rasa lapang sangat.(formulasi bunga cengkih)

Gatal gatal muka makin berkurangan dan jarang jarang berlaku semasa makan makanan laut. Jerawat batu akan cepat mengering dan proses licinkan kulit muka boleh secepat 1 ke 2 bulan penggunaan (formulasi 50% madu pada sabun.)

Hari ketiga menggunakan sabun Seri Emas ini akan memperlihatkan tona kulit muka makin sekata (formulasi ekstrak delima). Sekiranya ada masalah kelumumur, hari ketiga dah dapat rasa perubahan yang amat ketara sehingga 90% perubahan.

Seminggu setelah penggunaan sabun Seri Emas , kedutan kedutan pada muka akan mengecil (formulasi ekstrak delima). Seminggu penggunaannya ,sekiranya berkulit cerah di pipi anda akan kelihatan merah merah gebu (formulasi ekstrak delima)


Sabun Rawatan Resdung Seri Emas
Sabun Resdung Seri Emas


No comments:

Post a Comment