Monday, 5 May 2014

Anda Sama Seperti Penghidap Resdung Yang Lain?

Rawatan resdung Sabun Resdung Seri Emas
Sabun Resdung Seri Emas
1. Rasa Malu ditegur setiap hari… Malas jaga atau cuci muka sebab muka berminyak dan berjerawat…sedangkan berpuluh sabun,krim produk mak nenek bagai dah try tapi tak berkesan langsung.
2. Dah bosan dengar Komen Rakan Sekerja..Sebab utama Tak kahwin2 sebab Jerawat Batu di muka.
3. Tak tahan tengok kawan2 makan ketam,sotong dengan selamba sedangkan kalau anda jamah sikit pun …dah START gatal2 muka dan mata. Alamatnya 3 hari lah gatal2 tu nak hilang.
4. Pasangan pula komplen nafas berbau….kadang-kadang sendiri pun tak tahan bau nafas busuk.
5. Kelemumur Dahsyat dan sangat banyak terhasil.. semua syampu di TRY tapi takde kesan pun.
6. Sedap sedap tidur je dah dikejutkan… pasangan komplen berdengkur kuat sangat..adui ai… potong betul la…
7. Hidung tersumbat sebelah… adui ai..oksigen tak cukup… selalu buat sakit kepala dan mengantuk di tempat kerja..
Tapi kalau tak buat ape-ape pun ok kan.. takde ape boleh terjadi..kan..
Tunggu sebentar… memanglah takde apa apa kalau tak kronik..
Namun Masih Ada Harapan..

Dengan penggunaan Sabun Resdung Seri Emas secara berterusan... In Sha Allah anda akan dapat merasai perubahan.

Cara pembelian sabun Seri Emas
Harga seunit RM60 termasuk pos seluruh Malaysia
SMS SE60 ke 0182883561 untuk pembelian

No comments:

Post a Comment